آسناآسنا، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آموزش مجازی زبان

آموزش مجازی زبان

1397/6/7 12:07
نویسنده : ستارک
265 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش مجازی زبان

بسته آموزشی آنلاین زبان های خارجی ویژه کودکان ستارک، مجموعه ایست از محتواهای آموزشی کامل و جذاب که با ایجاد محیطی شاد و بدون فشار آموزشی برای اولین بار در کشور به صورت مجازی به آموزش زبان دوم به کودکان می پردازد.

این سیستم با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی دنیا، در صدد آموزش زبان دوم به کودکان از سن یک سالگی به بعد می باشد. این روش، رویای عدالت آموزشی و سهولت دسترسی همه کودکان به فراگیری زبان دوم با هزینه ی قابل پرداخت برای همه اقشار را فراهم آورده است.

کودکان در هر ساعت دلخواه با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ستارک، زبان خارجی را به شیوه زبان مادری و با لهجه ی اصلی و به صورت بازی محور فرا می گیرند.

ستارک با پشتوانه ی چندین دهه فعالیت آموزشی و سرگرمی در حوزه ی کودک با نام تجاری خاله ستاره، چهار مهارت اصلی آموزش زبان (درک مطلب،صحبت کردن،خواندن و نوشتن) را درکودک ایجاد می نماید و فاصله ی علمی فرزندان ایران زمین را با همتایانشان در سایر کشورها محو می کند.

مجموعه ی خاله ستاره بانک اطلاعاتی عظیمی را از محتوای دست اول و طبقه بندی شده در اختیار نوآموزان قرار می دهد و آنان را از مراجعه به سایت ها و آموزشگاه ها ی زبان کودکان بی نیاز می سازد.

آموزش زبان ستارک بر پایه ی نظریه های هوش های چندگانه و تقویت نیمکره راست در سنین اولیه پس از تولد و با تکیه بر روند رشد شناختی کودکان نسبت به آموزش زبان کودکان اقدام نموده است.

آموزش مجازی ستارک با امکان آموزش کودکان زیر 3 سال در آغوش پرمهر والدین ، بزرگترین دغدغه ی والدین را در مورد اضطراب جدایی فرزند دلبند خود مرتفع ساخته است.

اپلیکیشن آموزش زبان setarak  بر دو بستر android برای گوشی های اندروید و  ios برای گوشی های آیفون توسعه داده شده و عرضه می شود.

                           * با خاله ستاره کودک شما  ستاره می شود.*

 

                                      ****خاله ستاره دیگه چی داره ****

نمونه زبان آموزان رشد یافته با متد خاله ستاره را در فضای مجازی ما دنبال کنید:

اینستاگرام :      khalehsetareh.academy

تلگرام :       khalehsetareh@

پسندها (3)

نظرات (0)