آسناآسنا، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آموزش مجازی زبان

آموزش زبان ستارک بر پایه ی دوره های رشد ماریا مونته سوری

1397/6/4 11:36
نویسنده : ستارک
641 بازدید
اشتراک گذاری

از نظر مونته سوری دوره های رشد به چهار دوره متمایز تقسیم می شود

-1 از بدو تولد تا شش سالگی

۲- از ۶ سالگی تا ۱۲ سالگی

 ۳ - ۱۲ سالگی تا ۱۸ سالگی

 ۴- از ۱۸ سالگی تا ۲۴ سالگی

که در این مبحث به دوره اول زندگی می پردازیم. بدو تولد تا شش سالگی مهمترین دوره زندگی انسان است، نه فقط به خاطر رشد جسمی، بلکه ذهن و قوای روحی و روانی انسان در این دوره شکل می‌گیرد. دوران کودکی در انسان مدت طولانی را در بر می‌گیرد که خود نشانگر تحولات عظیمی است که انسان می بایست طی کند. هیچ حیوان دیگری چنین دوره طولانی رشدی ندارد. در این دوره انسان فقط در حال رشد پتانسیل هایش نیست، بلکه در واقع در حال شکل‌گیری است. برای رسیدن به چنین هدفی، کودک دارای انرژی و قدرت فوق العاده ای است که در بزرگ‌ترها وجود ندارد. برای مثال ما هرگز نمی‌توانیم زبان را همچون کودکان بیاموزیم. اما قدرت کودک نه تنها شامل یادگیری زبان، بلکه شکل‌گیری، هوشیاری، تعادل، اراده و استقلال نیز میباشد.

بزرگترین و مهمترین کار مغز، رشد و شکل گیری ذهن است که این خود دربرگیرنده هوشیاری، تعادل، اراده، استقلال و زبان آموزی است.

مجموعه فرهنگی، آموزشی خاله ستاره با پشتوانه چندین دهه کار فرهنگی و آموزشی با تکیه بر شیوه های مدرن آموزشی و نظریه های تربیتی و رشد شناختی، اقدام به راه‌اندازی آکادمی تخصصی زبان کودکان خاله ستاره نموده است و به دنبال خروجی های بی نظیر زبان آموزان این آموزشگاه زبان کودکان و استقبال گسترده والدین از نقاط مختلف کشور، این مجموعه شروع به راه‌اندازی اپلیکیشن آموزش مجازی ستارک ویژه کودکان نموده است . تا از این دوره طلایی رشد انسان بدو تولد تا شش سالگی نهایت استفاده آموزشی را در زمینه زبان دوم ببرد.

پسندها (2)

نظرات (3)

طیب
4 شهریور 97 13:32
متن جالبی بود مرسی ازینکه برای ما وقت گذاشتین .  
fatemhfatemh
4 شهریور 97 18:30
❤❤
پدر
7 شهریور 97 12:23
خیلی مفید بود